RICCARDO TISCI FOR BURBERRY

By KACP ERO - stycznia 28, 2019

Odkąd Riccardo Tisci został dyrektorem kreatywnym domu mody Burberry zmieniał wszystko logo, wizerunek marki oraz projekty ubrań.
Postanowił tworzyć kolekcję dla różnych pokoleń.

Zdjęcia do najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2019 wykonało sześciu fotografów, a za obiektywem stanęli między innymi:
  Nick Knight, Danko Steiner, 
Hugo Comte, Colin Dodgson, 
Peter Longer oraz Letty Schimterlow, dlatego w kampanii znajdziemy studyjne kadry oraz artystyczne ujęcia.

Twarzami kampanii zostali 
Natalia Vodianova, Stella Tennant,
 Fran Summers, Claudia Lovender, Rianne van Rompaey, Irina Shayk, Sora Choi, Anok Yai Darani, Matteo Ferri i Joe Plunkett.

Źródło zdjęć: materiały.prasowe










  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Te torby mają całkiem nie głupie. Lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że zmiana jak najbardziej na lepsze. Świetne te torebki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka zniewalająca :)

    https://szyszka-pisze-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń